Σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές να αναπτύξουν δεξιότητες ανάπτυξης ενός ολοκληρωμένου διδακτικού σεναρίου ένταξης και χρήσης της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (πειράματα συγχρονικής καταγραφής, video-μετρήσεις, ανάλυση δεδομένων και διεργασίες μοντελοποίησης).
• Παραδοσιακές μορφές Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
• Σύγχρονες μορφές Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας : Τεχνολογία Πληροφορίας & Επικοινωνίας
• Το Πείραμα στη Φυσική
πείραμα επίδειξης
συμβατικά πειράματα άσκησης (hands on)
πειράματα με υπολογιστή (MBL-VBL)
πειράματα σε υπολογιστή (προσομοιώσεις & Εικονικά Εργαστήρια)
πειράματα εξ’ αποστάσεως (remote experiments)
• Σενάρια ένταξης και χρήσης της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
• Παρουσιάσεις (PowerPoint – ιστοσελίδες)
• Παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδικτύου – εκπαίδευση από απόσταση
Οι φοιτητές, μετά από μια αρχική εξοικείωση με τα απαιτούμενα λογισμικά, αναλαμβάνουν ένα θέμα Φυσικής και το αντιμετωπίζουν με πείραμα συγχρονικής καταγραφής (MBL) και video-μετρήσεις (VBL). Αναλύουν τα πειραματικά δεδομένα και μοντελοποιούν τα φαινόμενα (modeling).