Σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές να αναπτύξουν δεξιότητες ανάπτυξης ενός ολοκληρωμένου διδακτικού σεναρίου ένταξης και χρήσης της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (πειράματα συγχρονικής καταγραφής, video-μετρήσεις, ανάλυση δεδομένων και διεργασίες μοντελοποίησης).
- Παραδοσιακές μορφές Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
- Σύγχρονες μορφές Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας : Τεχνολογία Πληροφορίας & Επικοινωνίας
- Το Πείραμα στη Φυσική
- πείραμα επίδειξης
- συμβατικά πειράματα άσκησης (hands on)
- πειράματα με υπολογιστή (MBL-VBL)
- πειράματα σε υπολογιστή (προσομοιώσεις & Εικονικά Εργαστήρια)
- πειράματα εξ’ αποστάσεως (remote experiments)
- Σενάρια ένταξης και χρήσης της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
- Παρουσιάσεις (PowerPoint – ιστοσελίδες)
- Παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδικτύου – εκπαίδευση από απόσταση
Οι φοιτητές, μετά από μια αρχική εξοικείωση με τα απαιτούμενα λογισμικά, αναλαμβάνουν ένα θέμα Φυσικής και το αντιμετωπίζουν με πείραμα συγχρονικής καταγραφής (MBL) και video-μετρήσεις (VBL). Αναλύουν τα πειραματικά δεδομένα και μοντελοποιούν τα φαινόμενα (modeling).
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
- 1. Διδακτική και Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων STEM και ΤΠΕ, Κωδικός Επιλογής: 68374254, Συγγραφείς: Ψυχάρης Σαράντος, Καλοβρέκτης Κωνσταντίνος, ISBN: 9789604187065, Εκδόσεις: Τζιόλα
- 2. Εισαγωγή στις εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών - 2η Έκδοση, Κωδικός Επιλογής: 86201075, Συγγραφείς: Βασίλης Ι. Κόμης, ISBN: 9789605780579, Εκδόσεις: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών
- 3. ΣΕΝΑΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, Κωδικός Επιλογής: 28015, Συγγραφείς: ΤΑΣΟΣ Α. ΜΙΚΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΕΛΛΟΥ, ISBN: 9789604613915, Εκδόσεις: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ